Polityka prywatności dla Portalu HR
Niniejsza Polityka Prywatności ma zastosowanie do aplikacji Portal HR.
Postanowienia ogólne
Przetwarzając Państwa dane osobowe zawsze działamy zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej „RODO”.
Dokładamy wszelkich starań, aby Państwa dane osobowe były prawidłowo zabezpieczone w oparciu o najnowsze
technologie. Szkolimy naszych pracowników i zwiększamy ich świadomość w obszarze bezpieczeństwa i ochrony
danych osobowych.
Zależy nam również na tym, aby działać jawnie i przejrzyście. Dlatego przygotowaliśmy dla Państwa niniejszą Politykę,
w której znajdziecie Państwo najważniejsze informacje na temat przetwarzania przez nas danych osobowych i plikach
cookies.
W przypadku pytań odnośnie sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych i plików cookies przez Asseco
Business Solutions S.A., a także przysługujących uprawnień, prosimy o kontakt z Asseco Business Solutions S.A.
na adres ul. Konrada Wallenroda 4c, 20-607 Lublin bądź z inspektorem danych osobowych Panią Ewą Iwanko za
pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: odo@assecobs.pl.
Administrator danych
Administratorem danych osobowych użytkowników jest producent aplikacji:
Asseco Business Solutions S.A.
ul. Konrada Wallenroda 4c
20-607 Lublin
tel.: +48 81 535 30 00
fax: +48 81 535 30 05
e-mail: odo@assecobs.pl,
www.assecobs.pl
Cel zbierania danych osobowych i ich zakres
Państwa dane osobowe będą przez nas przetwarzane w celu i na potrzeby zawarcia lub wykonania umowy zawartej z
Asseco BS, w tym w szczególności w celu:
- zawarcia, zmiany lub wykonania umowy zawartej z Państwem (w tym składania oświadczeń woli wynikających z tej
umowy),
- wypełniania obowiązków prawnych związanych z regulowaniem zobowiązań podatkowych, w tym prowadzenia i
przechowywania ksiąg rachunkowych i dokumentów związanych z prowadzeniem ksiąg rachunkowych oraz
przechowywanie dowodów księgowych,
- przeprowadzenia, w uzasadnionych przypadkach, Państwa weryfikacji jako drugiej strony umowy z tzw. Białą Listą
Podatników Vat prowadzoną przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej, jak też innymi powszechnie dostępnymi
bazami (CEiDG, REGON, itp.), jak też
- rozpatrywania reklamacji oraz obrony przez ewentualnymi roszczeniami lub dochodzenia ewentualnych roszcz
związanych z umową zawartą przez Asseco BS z jej kontrahentem (którego Państwo jesteście
reprezentantem/przedstawicielem).
Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
- art. 6.1.b RODO, czyli wykonanie umowy, której stroną jesteś lub podjęcia, na Twoje żądanie, dział przed
zawarciem umowy,
- art. 6.1.c RODO, czyli wykonanie obowiązku prawnego ciążącego na Asseco BS, wskazanych w ust. 4 (tiret 2),
- art. 6.1.f RODO, czyli prawnie uzasadniony interes Asseco BS, wskazany w ust. 4 (tiret 3 i 4).
Retencja przetwarzania danych osobowych
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wykonywania umowy zawartej z Asseco BS, a także przez okres
przedawnienia roszczeń wynikających z ww. umowy. Państwa dane osobowe zawarte w dokumentacji podatkowej lub
księgowej będziemy przechowywać do momentu wygaśnięcia obowiązków przechowywania danych, wynikających z
przepisów prawa (podatkowych i przepisów o rachunkowości).
Przekazywanie danych Stronom Trzecim oraz miejsce przetwarzania
Przekazujemy dane osobowe innym podmiotom tylko wtedy, gdy zezwalają nam na to przepisy. W takim przypadku
przewidujemy postanowienia i mechanizmy bezpieczeństwa w celu ochrony danych oraz zachowania naszych
standardów w zakresie ochrony danych, ich poufności i bezpieczeństwa.
Państwa dane osobowe będą przechowywane na serwerach zlokalizowanych w Unii Europejskiej i mogą być
przekazane na podstawie standardowych klauzul ochrony danych - do państwa trzeciego w związku z korzystaniem
przez administratora z rozwiązań chmurowych dostarczanych przez firmy zewnętrzne. Organizacje zewnętrzne, które
świadczą dla nas usługi (np. dostawcy aplikacji biznesowych) poddawane weryfikacji przed nawiązaniem z nami
współpracy pod kątem właściwego poziomu zabezpieczenia danych osobowych.
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
Zautomatyzowane podejmowanie decyzji
W żadnym razie Administrator nie będzie wykorzystywać Państwa danych osobowych do zautomatyzowanego
podejmowania decyzji, mających wpływ na Państwa sytuację prawną. Jednakże podane dane osobowe mogą być
przetwarzane w celu dostosowania przesyłanych przez nas treści marketingowych, ofert lub informacji do Państwa
zainteresowań oraz działalności gospodarczej lub zawodowej. W przypadku korzystania z naszych profili, stron,
kanałów w mediach społecznościowych Państwa dane osobowe mogą być profilowane zgodnie z założeniami
wynikającymi z regulaminów operatorów portali społecznościowych.
Uprawnienia osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
Każda osoba ma prawo do:
dostępu do swoich danych osobowych,
sprostowania danych osobowych,
usunięcia danych osobowych,
ograniczenia przetwarzania danych osobowych
przenoszenia danych, obejmujące uprawnienie do otrzymania danych i przesłania ich innemu
administratorowi lub do żądania, w razie możliwości technicznych, przesłania tych danych bezpośrednio
innemu administratorowi, w zakresie przetwarzania danych na podstawie umowy,
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, w zakresie przetwarzania danych
na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora,
wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych tj. do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
Pliki cookies i podobna technologia
Pliki cookies to małe pliki tekstowe instalowane na urządzeniu Użytkownika. Cookies zbierają informacje ułatwiające
korzystanie ze strony internetowej – np. poprzez zapamiętywanie odwiedzin Użytkownika w Serwisie i dokonywanych
przez niego czynności.
Niezbędne pliki cookie
Niezbędne pliki cookie to pliki cookie, które obligatoryjne do prawidłowego działania strony internetowej,
świadczenia usług online lub są wykorzystywane wyłącznie do przeprowadzania lub ułatwiania transmisji komunikacji
przez sieć. Bez nich odwiedzający stronę internetową mogą nie mieć dostępu do różnych podstawowych funkcji strony
internetowej.
Wzorzec nazwy pliku cookie
Rola
Wymagane
.SL_SessionId_[suffix]
Sesyjne
Tak
ROUTEID
Sesyjne
Tak
MOD_AUTH_CAS_
Sesyjne
Tak
Funkcjonalne pliki cookie
Funkcjonalne pliki cookie umożliwiają stronom internetowym zapamiętywanie preferencji użytkownika, takich jak
nazwa użytkownika, region i wybrany język. W przeciwieństwie do niezbędnych plików cookie, te pliki obsługują
dodatkowe funkcje i pozwalają na otrzymywanie spersonalizowanych wyników, takich jak lokalne wiadomości i
informacje o pogodzie. Funkcjonalne pliki cookie są anonimowe i nie śledzą aktywności użytkowników.
Wzorzec nazwy pliku cookie
Rola
Wymagane
. __portal_[nazwa_użytkownika]%40[nazwa_domeny]_serverstates
Informacja o języku użytkownika
Tak